REKLAMAČNÍ ŘÁD pro značku CHIARO
Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů:
- Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "Zákon") a vztahuje se pouze na spotřební zboží zakoupené od Prodávajícího (dále jen "Zboží"), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "Reklamace").
- Prodávajícím je Eva Moravcová, Jemnická 355/3, Praha 4, 140 00 IČO: 75299011 , nejsme plátci DPH (dále jen "Prodávající").
- Kupujícím je fyzická či právnická osoba, která uzavřela s Prodávajícím kupní smlouvu na koupi Zboží, které je předmětem reklamace. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, a kupující spotřebitel.
- Reklamované zboží sezasílá na adresu : Eva Moravcová , Slavíčinská 150/16, Praha 5, 15521
- Zákazník dopředu informuje o zaslání reklamace prodejce na emailu: chiarobaby@email.cz
- Zboží zaslané zpět na dobírku, nebude prodejcem převzato.
- Při návratu celé objednávky prodejce vrací částku dopravy nejnižší , kterou lze zvolit v jeho eshopu, bez ohledu na to jakou konkrétní zákazník ve své objednávce zvolil.
Záruční podmínky:
- Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona, činí tedy 24 měsíců s výjimkami, stanovenými zákonem.
- Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím. Do záruční doby se nezapočítává doba od uplatnění reklamace do doby, kdy byl Kupující od skončení opravy Zboží převzít. Dojde-li k výměně Zboží, začne záruční doba znovu, a to od převzetí nového Zboží.Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
Vyřízení reklamace:
- V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, pro kterou nemůže být zakoupené Zboží používáno zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má Kupující právo na jeho bezplatnou opravu. V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby výrobek mohl byt řádně užíván jako výrobek bez vady, má Kupující právo na výměnu výrobku anebo má právo odstoupit od kupní smlouvy. Jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy. Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li Kupující výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.
- Reklamaci lze uplatnit odesláním na poštovní adresu Prodávajícího – Eva Moravcová , Slavíčinská 150/16, Praha 5, 15521. V případě zasílání reklamovaného Zboží Prodávajícímu se za den přijetí Reklamace považuje den obdržení Zboží Prodávajícím.
- Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
- Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.
- Prodávající označí Reklamaci za neoprávněnou v případě, že:
a. vada vznikla špatnou či neodbornou obsluhou, nepřiměřeným zacházením či použitím
b. provedením nekvalifikovaného zásahu
c. bylo zjištěno zanedbání péče nebo předepsané údržby výrobku
- Reklamaci je možné uznat pouze v případě prokázání následujících skutečností:
- že se vada vyskytla v záruční době - za tímto účelem Kupující předloží řádně a čitelně vyplněny Záruční list, a to v případě, že k výrobku byla poskytnuta delší záruční doba než zákonná
- že kupující koupil výrobek od Prodávajícího a za jakou cenu, za tímto účelem Kupující předloží platný prodejní doklad s vyznačením data zakoupení výrobku prokazující nákup reklamovaného zboží u Prodávajícího
- že je výrobek vadný, za tímto účelem Kupující popíše závadu a předloží vadný výrobek
- zboží bude k reklamaci zasláno vyprané , nijak neznečištěné. V opačném případě bude výrobek odmítnut a vrácen zákazníkovi.
Nebude-li kterákoli z podmínek zde uvedených ze strany Kupujícího řádně splněna, nebude reklamace uznána jako oprávněná a následně vyřízena.
- V případě neoprávněné reklamace, při porušení záručních podmínek Kupujícím, nesprávným či nepřesným uvedením závady nebo v případě odmítnutí Kupujícího převzít reklamovanou věc zpět, je prodávající oprávněn účtovat Kupujícímu náklady spojené s vyřízením reklamace
Závěrečná ustanovení:
- Tento reklamační řád vstupuje v platnost dnem 1. 11. 2018. Prodávající si vyhrazuje právo jeho změny.
Reklamace se zasílají na adresu:
Eva Moravcová CHIARO
Slavíčinská 150/16
Praha 5 Sobín – 15521
Kontakt pro informace o reklamaci 777637787